czwartek, 24 czerwca 2010

230 Holandia (NL-314841)

















Całkiem udana pocztówka jak na Holandię. Ale powiedzcie mi, jaki jest sens oficjalnego postcrossingu? Ciągle dostaje Finlandię, Holandię, Niemcy i USA, a umówmy się, pocztówki z tych państw nie są powalająco piękne. Jeszcze zdarza się Rosja(też przeciętne), Chiny(czasami wpadnie cos ciekawego).
Teoretycznie oficjalny postcrossing daje możliwość otrzymania pocztowek z większej ilość państw. Jednak ja wolę pocztówki z tagów i RRów. Na forum są głownie osoby, którym zależy na otrzymaniu pocztówek określonego typu więc i sami starają się wysłać jak najładniejsze.
Lubię losowania, statystyki, niespodzianki związane z nadchodzącymi kartkami, ale jednak trudno jest dostać oficjalną ładną pocztówkę.

3 komentarze:

  1. Niestety nie wprowadzisz limitów na ilość postcrosserów z Finlandii czy Niemiec, ani nie zmusisz obywateli innych państw do wysyłania kartek.

    OdpowiedzUsuń
  2. A w ogóle to mi może przychodzić Finlandia, Niemcy czy USA- ale niech przysyłają kartki zgodnie z moim profilem a nie takie od czapy- ot co mam pod ręką.

    OdpowiedzUsuń
  3. mi ostatnio jakieś egzotyki nadchodzą, więc nie narzekam :)

    OdpowiedzUsuń